Jullie feedback tijdens onze huisbezoeken was duidelijk:
"Het duurde weken voordat ik een afspraak kreeg bij een jurist en dan deed ze geen moeite."
"Het is absurd dat ik een afspraak moet maken om mijn identiteitskaart af te halen."
"Mijn dochter had een reispas nodig, maar door beperkte openingstijden moest ik haar speciaal van kot halen in Gent."
"Vaak krijg ik geen antwoord op mijn vragen aan de stad, of het antwoord komt pas weken later."
"Afspraken maken via het onlinesysteem betekent vaak weken wachten."
"Mijn afspraak met de burgemeester werd last-minute afgezegd en het duurde weken voordat ik een nieuwe kon plannen."
Dit is wat PeerdeKracht er mee doet:
Flexibele dienstverlening: PeerdeKracht zorgt ervoor dat je voor, tijdens en na kantooruren terecht kan, met of zonder afspraak, zelfs in het weekend.
Vrije inloopmomenten: Onze burgemeester en schepenen voorzien vrije inloopmomenten, want samenwerken begint met samen praten.
Smartkiosk: In het Poorthuis kun je 7/7 documenten printen zoals gezinssamenstellingen en bewijzen van goed gedrag en zeden. Loopt er iets vast? Onze medewerkers helpen je graag verder.
Mobiele dienstverlening: Niet mobiel? Geen probleem. Ons draagbaar loket komt naar je toe voor alle nodige formaliteiten zoals je e-id, comfortabel bij jou thuis.
Ticket-support-systeem: Ons geavanceerde systeem geeft duidelijkheid over de status van jouw aanvragen. Zo bespaar je tijd en is de voortgang van je vraag, klacht of vergunning direct zichtbaar, zonder onnodig heen en weer gebel.
ความคิดเห็น